Thomas Edens

Thomas Edens is inmiddels meer dan 10 jaar actief in de autosector. Ooit heeft hij notarieel recht gestudeerd, plan economie, competitive intelligence en daarna samen met Wim de Master of Marketingmanagement gedaan aan TiasNimbas.
Voordat hij bij Rabobank Nederland als sectormanager verantwoordelijk werd voor de MKB-Autosector tijdens de crisis, was hij werkzaam bij o.a. PricewaterhouseCoopers (PWC) en Loyens & loeff. In 2009 heeft hij onder de vlag van Rabobank Nederland een sector visie gepresenteerd onder de naam ‘Blik in de toekomst’. Veel trends die toen beschreven zijn, zijn nog steeds geldig.
Vanaf 2010 is Thomas verantwoordelijk geweest voor marketing bij Athlon Nederland en Europa. En in 2012 maakt hij de overstap naar VWE als directeur Business Development. De afgelopen vijf jaar heeft Thomas met name zijn energie gestoken in de groei van Finnik als onderdeel van VWE. Eind 2017 had Finnik bij één miljoen actieve gebruikers en werden er dagelijks meer dan 100.000 kentekens opgevraagd. Thomas heeft een passie voor de autosector, nieuwe ontwikkelingen en geniet van de mogelijkheden die deze ontwikkelingen bieden.
Naast zijn banen is Thomas al meer dan tien jaar ondernemer als consultant binnen en buiten de autosector. Sinds 2017 maakt Thomas fulltime onderdeel uit van Tincan Automotive.

 

× Chat met Thomas en Wim van Tincan Automotive