Automotive marketeers en conceptmakers
Meer resultaat uit bestaande en nieuwe business

 

Je kan bij ons terecht adviestrajecten en workshops op het gebied van visie en (digitale) strategieontwikkeling, sales, en leiderschap.

 

Autoverkoper 2.0

Gezien de technologische ontwikkelingen hebben we speciaal voor autobedrijven de workshop Verkoper 2.0 ontwikkeld. Ook wanneer er meer auto’s online worden verkocht, dan  is een verkoper met verstand van zaken van grote meerwaarde. Maar dat het profiel van de autoverkoper sterk gaat veranderen lijkt ons geen nieuws. De vraag is wie mee wil in deze verandering? Wie durft het voortouw te nemen om het autobedrijf om te vormen tot een halve digitale dienstverlener?  Wij helpen jou hier heel graag mee.

 

Trends 2025 in Automotive

De wereld verandert in een hoog tempo. Technologie en consument veranderen de business. Naast een aantal megatrends ken je nog vele andere trends met betrekking tot automotive. (o.a. aandacht voor macro-economie, voorkeuren consumenten, digitale ontwikkelingen, social media, elektrische auto, connected car, deeleconomie, sales en aftersales)

De ontwikkelingen in de sector automotive vragen een voortdurende afstemming van jouw bedrijfsvoering. Wat is de impact van een trend voor mijn bedrijfsvoering? Wij volgen de trends continu en sparren graag met jou.

 

Let’s go digital: Digitale strategie

Wij kunnen helpen met de digitale strategie van jouw autobedrijf of leasemaatschappij. Na onze samenwerking ben je helemaal bij op het gebied van autotrends, digitale trends maar heb je ook een concreet plan liggen hoe je kan inspelen om deze ontwikkelingen en wat er moet gebeuren. Uiteraard kunnen we ook helpen bij de transformatie en implementatie, maar belangrijk is dat de digitale strategie en uitvoering echt van jouzelf wordt.

× Chat met Thomas en Wim van Tincan Automotive