Automotive marketeers en conceptmakers
Meer resultaat uit bestaande en nieuwe business

Autoverkoper 2.0

Ook wanneer er meer auto’s online worden verkocht, dan  is een verkoper met verstand van zaken van grote meerwaarde. Dat het profiel sterk gaat veranderen lijkt ons geen nieuws. De vraag is wie mee wil in deze verandering? Wie durft het voortouw te nemen om het autobedrijf om te vormen tot een halve digitale dienstverlener?  Wij helpen jou hier heel graag mee.

Welke onderwerpen komen tijdens de workshop "Autoverkoper 2.0" aan de orde?

In deze workshop leer je (weer) van buiten naar binnen kijken. Wat er aan de orde komt is:

  • Trends automotive 2025
  • Van fysieke verkoop naar digitale verkoop en communicatie
  • Up to date website als basis
  • Digitale platformen: Facebook, Instagram, Google, Pinterest, Linkedin
  • Rol/taken verkoper nu & toekomst (jouw rol)
  • Welke stappen wil ik als autoverkoper ondernemen om toekomstproof te blijven? 

Voor wie is deze workshop bedoeld?

  • Accountmanagers / verkopers / ondernemers automotive

Overige informatie

Duur van de workshop : 2 dagdelen

De workshop worden in Amstelveen of bij jou in de buurt gegeven. Parkeerruimte in Amstelveen is voldoende aanwezig. 

Wij stellen voor om deze workshop op één dag te organiseren. Uiteraard is het ook mogelijk om de twee dagdelen over twee dagen te spreiden. Bv. starten om 16.00 uur met een eindtijd van 20.30 uur. 

Andere tijdstippen of een workshop in het weekend behoort tot de mogelijkheden.

Voor de inwendige mens wordt gezorgd.

Heb je interesse? Vul dan onderstaand formulier in. Op basis van jouw interesse nemen wij met jou contact op en kunnen we ook jouw verwachtingen vastleggen.

De workshop kan ook incompany worden gegeven. Bel ons of vul het contactformulier in. Wij nemen dan z.s.m. met jou contact op om de wensen in beeld te brengen.

 

Thomas Edens

No-nonsense creator met een passie voor auto’s, innovatie, ondernemerschap en teamwork. 

specialist in: strategische marketing, online marketing, Google, automotive, car lease, mobiliteitsoplossingen, branding and positionering. 

 

Wim Halverhout

Met een financiële- en marketing achtergrond heeft Wim een passie voor auto’s. Hard werken en samen bouwen aan succes.

Specialist in: strategische  marketing, online marketing,  CRM, Customer Experience, social media, Google, branding and positionering.

× Chat met Thomas en Wim van Tincan Automotive